A MÁV százmilliós nagyságrendű közönséggel osztja meg 10 pontos elkötelezettségét.

A MÁV jelentős forrást fektetett abba, hogy bemutassa tíz vállalását. A vasúttársaság augusztusban szerződést kötött egy állami kommunikációs csoporttal, amely gyakorlatilag monopolhelyzetben van ezen a területen.
Lázár János az év elején bejelentette egy tízpontos intézkedéscsomag megvalósítását, amely a magyarországi tömegközlekedés helyzetének javítására irányul. Az új program célja, hogy a közlekedési élmény minőségét jelentősen növelje, többek között a vécék felújításával, a klímagaranciával, az IC-kocsik beszerzésével és a menet közbeni takarítással. Ezek az intézkedések a közlekedők kényelmét és elégedettségét hivatottak szolgálni, hozzájárulva a fenntartható közlekedési rendszer kialakításához.
Számokban: a MÁV ezeknek a vállalásoknak a "piaci bevezetését" tolja most meg. A cég augusztus elsején írt alá szerződést a New Land Media és Lounge Design Kft.-kel a bevezetés komplex kommunikációs ügynökségi feladatainak ellátására.
A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. szoros kapcsolatban áll Balássy Gyula, a kormánypárti üzletember érdekeltségeivel. E két cég az elmúlt hét évben szinte monopolhelyzetet alakított ki az állami hirdetési piacon, dominálva ezzel a szegmenst és befolyásolva a közbeszerzési folyamatokat.