A Fehér Lótusz fináléjában kiemelkedő szerepet játszott egy turmixgép, amely nem csupán egy egyszerű konyhai eszköz, hanem a történet szövetének izgalmas és szimbolikus részévé vált. Ez a turmixgép szinte a karakterek közötti feszültségek és titkok szimbó


Cikkünk spoilereket tartalmaz A Fehér Lótusz harmadik évadának fináléjából.

A Fehér Lótusz harmadik évadának befejezésében egy meglehetősen zavaró szereplővé avanzsál a Ratliff család turmixgépe. Először Jason Isaacs karaktere veszi birtokba, amikor elhatározza, hogy mérgezett pinacoladával végez a családjával. Később pedig a fiát megformáló Sam Nivola is belekerül a turmixgép átkába, amikor a pulton felejtett, koszos gépet öblítés nélkül használja fel a reggeli proteinshake készítéséhez, ezzel szinte tragikus következményekhez vezetve.

Az éles szemű nézők kiszúrhatták, hogy az évad során egyébként rendszeresen feltűnő turmixgép Bosch márkájú.

A cég a finálé után gyorsan reagált, a márka mögött álló BSH cég szóvivője közleményt adott ki: "A BSH tisztázza, hogy a bemutatott Bosch-terméket nem a vállalat biztosította vagy helyezte el a sorozatban. Megerősíthetjük azonban, hogy a produkciós csapat saját maga vásárolta meg a terméket a külföldi forgatás során".

Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Bosch márka ennyire kiemelkedő figyelmet kapott e popkulturális esemény következtében.

- fogalmazta meg.

A cég pozitív válasza éles ellentétben áll a Duke reakciójával a sorozattal kapcsolatban. Az egyetem, egyébként szintén a Ratliff család révén, rendszeresen említésre kerül a sorozatban, egy jelenetben Isaacs karaktere egyenesen duke-os pólóban szerepel, miközben az idegösszeroppanás szélén az öngyilkosságáról és családja megöléséről fantáziál.

Frank Tramble, az egyetem kommunikációért, marketingért és közügyekért felelős alelnöke a múlt hónapban közleményben így reagált: "A Fehér Lótusz nemcsak engedély nélkül használja a márkánkat, de véleményünk szerint olyan jelenetekben, amelyek aggasztóak, nem tükrözik értékeinket vagy azt, hogy kik vagyunk, és egyszerűen túl messzire mennek. Az öngyilkosság a második leggyakoribb halálozási ok az egyetemi kampuszokon. Mivel a műsor képeit széles körben megosztják a közösségi médiában, mi arra használjuk a márkánkat, hogy népszerűsítsük a mentális egészséggel kapcsolatos tudatosságot, és emlékeztessük az embereket arra, hogy elérhető a segítség" - írta.

Related posts